zondag 2 september 2012

blogs!

heeee allemaal,
wij volgen velen blogs en komen vaak erg leuke blogs tegen. Een paar weken geleden kregen wij een mailtje van de blog: http://www.ishootlovee.com/ met de vraag of wij wat vragen wouden invullen, omdat ze onze blog zo leuk vond. We waren erg vereerd! We hebben via de mail vragen ingevuld. Ook zij heeft vragen ingevuld voor ons! check vooral even haar tweede hands spulletjes die ze verkoopt via de blog, een super leuk idee! lees het hieronder:



1. Hoe lang bestaat jou blog al? en hoe ben je op het idee gekomen om een blog te beginnen?
Mijn blog bestaat stiekem al meer dan een jaar. Door alle geruchten over dat Blogger zou stoppen ben ik ook gestopt. Sinds mei 2012 ben ik weer DIEHARD begonnen met bloggen. Ik doe het elke dag nog met plezier. Ik ben op het idee gekomen toen ik er wat over las in de CosmoGIRL! het leek mij echt geweldig als ik ook mijn gedachtes kon delen, en ik wou ook wel een bekende blogster worden. Helaas is er van het ''bekende'' niks van terecht gekomen, haha ;)

2. Waar haal je inspiratie vandaan? 
 Mijn blog gaat eigenlijk over mijzelf. Over wat ik vind. Mijn inspiratie haal ik dus uit mijzelf. Ik kijk ook veel op Lookbook en andere blogs.                                                 

3. Wat hoop je verder nog te bereiken met jou blog?
Ik hoop heel veel volgers te hebben. Ik hoop echt een keer de 1000 te halen, dat zou ik geweldig vinden. Als ik meer volgers heb zou ik ook graag give aways houden. Ik vind het echt leuk om iemand te verassen met bijvoorbeeld een leuk sieraad. 

4. Wat vond jij de leukste trend van deze zomer?
Hmm, dat vind ik eigenlijk een moeilijke vraag. De trend die ikzelf amazing vind is de studs trend. Ik ben er gek op. Maar of dat echt een specifieke zomer trend is?

5. Heb je al ideeën over wat je op je blog gaat zetten voor komende winter?
Ik houd elke 10de van de maand een battle. Sowieso een battle met als thema winter. Verder geen idee? Misschien lekkere recepten voor kerst, looks en tips om warm te blijven, haha.

6. Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
Ik heb geen idee. Opeens *ploep* kwam i shoot love in mijn hoofd. Helaas was die al bezet. Ik vroeg me echt af hoe iemand anders ook ooit op die naam was gekomen. Vandaar dat ik er maar een extra ''e'' aan heb toegevoegd. i shoot lovee dus.

7. verkoop je veel met jouw eigen "tweedehands winkeltje"?
Via mijn blog helaas niet.. Alle schoenen heb ik ook op marktplaats staan. Via marktplaats verkoop ik gelukkig wel regelmatig dingen :)

8. Wat doe je nog meer naast je blog?
Naast mijn blog ga ik veel winkelen, met vriendinnen chillen en natuurlijk ook werken. Zoals op mijn blog wel eens te lezen was, en ook op BeautyLab, werk ik op een schip. Ik ben LichtMatroos. Als je daar meer over wilt weten kan je mij gewoon mailen; ishootlovee@live.nl.

9. Wat zijn jouw favoriete blogs en waarom?
Mijn favoriete blogs, moeilijke vraag! Ik volg er echt te veel. Ik denk wel BeautyLab, Teskuh, Veracamilla en jullie blog. Ik ben echt onder de indruk van jullie concept :)

10. Wat kun jij meisjes aanraden die zelf een blog willen beginnen?
Heb geduld. Ik heb zooo lang maar een stuk of 6 volgers gehad. Dan vraag je je echt af ''Waar doe ik het voor?!'' Maar als je geduld hebt en trouw blijft schrijven komen de volgers vanzelf.

11. Zo te zien heb je veel nagelakjes, maar hoeveel heb je er?
Hahaha, wat een vervelende vraag ;$ Ik heb een tijd geleden geteld, toen had ik er 75. Inmiddels heb ik weer een hoop gekocht, ik denk dat ik er dus iets van 83 heb ofzo.


Hope you like it! 

xxx Saskia en Jelijn
P.S DOE ALLEMAAL MEE MET ONZE ONTWERPWEDSTRIJD! JE MAG ZOVEEL INZENDEN ALS JE WILT! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten